Help ons mee!

  • Home
  • Klachtenregeling

Klachtenregeling

HipHelpt zet zich met haar dienstverlening in om te helpen waar geen helper is. Bij onze dienstverlening hoort een veilige omgeving waarin ieder respectvol met elkaar omgaat. Ben je niet tevreden over hoe iemand van HipHelpt met je omgaat? Dit is wat je kunt doen.

Stap 1. Ga in gesprek


Bespreek het zo snel mogelijk met de persoon in kwestie en/of met de coördinator van de HipHelpt-locatie waar die persoon bij hoort. Een overzicht van alle locaties en hun contactgegevens vind je op de pagina hiphelpt.nl/locaties  

Stap 2. Klacht indienen


Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Dien uw klacht in door het daarvoor bestemde klachtenformulier in te vullen op te sturen, per post of per e-mail naar de betreffende locatie. Alleen schriftelijke klachten of klachten per e-mail kunnen wij in behandeling nemen. U ontvangt een ontvangstbevestiging.

Stap 3. Klachtafhandeling


Contact over de registratie van de klacht en de status van de afhandeling of het opvragen van een kopie van een van de stukken door de klager, verloopt via de lokale HipHelpt contactpersoon.  

Stap 4. Geen oplossing?


Wanneer de klachtbehandeling niet naar tevredenheid is opgelost, kan de klacht en de behandeling voorgelegd worden aan het lokale bestuur van de HipHelpt locatie.


Hulp nodig?

Doe een aanvraag via ons hulpvraagformulier

Vragen of klachten?
Bel landelijk servicepunt:
085 - 130 15 35

We staan u graag te woord

Oude Rijn 44b
2312 HG Leiden
: