Kom jij ons team versterken als helpdeskmedewerker?
Wat ga je doen?
Je bent onderdeel van de helpdesk en je helpt bij het koppelen van vrijwilligers aan hulpvragen, het beantwoorden van mails en het verwerken van feedback. Dit doe je niet alleen maar samen met 3 andere (jonge) medewerkers op de helpdesk. Het gaat om ongeveer 3 uur per week, maar je kan volledig zelf je tijd indelen en dit vanuit huis doen.
Wat bieden wij?
- Het opdoen van communicatieve en sociale vaardigheden
- Een e-learning die jou wegwijs maakt in ons systeem
- De mogelijkheid om in een team te werken en eventueel op locatie samen te werken met andere medewerkers
Wij zoeken iemand die...
- Digitaal vaardig is
- Op een concrete manier wil bijdragen aan het voortzetten van vrijwilligerswerk in Leiden
- Enthousiast is over wat we bij HipHelpt doen!
Wil je meer weten of ben jij de helpdeskmedewerker die wij zoeken? Reageer dan op deze oproep via de mail, een chatbericht of neem contact op met de helpdesk via leiden@hiphelpt.nl. We praten graag verder over de mogelijkheden; als je het leuk vindt om eerst een keer mee te kijken met een van onze medewerkers in de Bakkerij, dan zien we je reactie ook graag tegemoet!